14 iunie 2007

Oh, Mamaia mia...

Am fost sâmbătă în satul de vacanţă. Totul e la fel cum ştiaţi.
Aceeaşi muzică, aceeaşi "culoare", aceleaşi carusele şi maşinuţe, acelaşi podeţ peste aceeaşi apă puturoasă, aceleaşi cozi la "împinge-tava", aceeaşi înghesuială.
M-a distrat la culme cât de nervos era nenea cu "leii". Ştiţi puiuţii ăia mici de leu ce sunt expuşi fără voia lor în căldura de 30+ grade... Eh, io m-am apucat să îi filmez, fără să cer voie, fără să plătesc :). Să îl fi văzut pe proprietar cum începuse să facă 13-14 pe lângă mine ca să nu mă lase să filmez.
Culmea e că era pe spaţiul public dar tot el avea gura mare. M-a făcut tâmpit, protevist, nesimţit şamd.
Mamaia... perla litoralului românesc!

Apa în schimb era faină, valurile mici, plaja curăţică în zona Cleopatra. Chiar le-am făcut poftă prin telefon alor mei cu sunetul valurilor...

Şi ceva poze:


Fântâna din satul de vacanţă



Autobuzele supraetajate ale lui Mazăre


Zuzu al meu :)

O să revin şi cu 2 filmuleţe, că acum e Youtube în pauza de cafea :D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce secsi e zuzu :D