05 iunie 2007

Foodin' around

De obicei gătesc după ureche şi după ce mirosuri întâlnesc pe drum de la muncă acasă. Chiar dacă ştiam de el de mai de mult şi il văzusem la tv, am reuşit să îmi "cumpăr" acu 2 zile de pe net cele două sezoane cu filmuleţele lui Jamie Oliver. Astfel mi-am "distrus" cele două seri cu mai mult decât captivantele lui reţete.
Îmi place cum amestecă ingredientele, îmi place că nu face mâncare de fiţe, mi-a placut că aduce acasă oameni de la care cumpară ingredientele şi le prepară pe loc mâncare cu acele ingrediente ale lor. Adică... tu aduci acasă şi prepari celui de la care cumperi peşte tocmai peşte? Hmm... Mi se pare interesant, mai ales că reuşeşte să îi şi încânte.
Am văzut unele reţete pe care trebuie neapărat să le încerc, sper să îmi şi iasă :)

În altă ordine de idei, Romtelecomul începe încet-încet să cam dea bucte. Chiar dacă la muncă merge bine, se deconectează de maxim 2-3 ori pe zi (pe noapte nu ştiu), cu ai mei de la Orşova nu am reuşit să mai vorbesc pe YM de vreo 2 săptămâni din cauză că... "nu le merge netu'".
Mai nou, chiar dacă acum o săptămână totul era OK (după ceva probleme prealabile) la cealaltă firmă, se pare că au reapărut belelele.
Am făcut o reclamaţie în scris, să vedem ce şi cum o fi.

Niciun comentariu: