06 iunie 2007

Websitting

AZI!
Realizări bune:
- realizat rebranding site, reuşit în câteva ore (pe template şi cu materiale gata).
- realizat că mă duce taximetristul la serviciu şi nu îmi ia bani dacă nu am mărunt, lăsând pe data viitoare.
- aseară s-au trasat marcaje pe mijlocul străzii!!! După ce că de 5 ani juma' de când stau aici nici măcar nu s-a asfaltat, adăugând trasare la noua bituminare mi se pare ceva chiar extravagant :).

Realizări proaste:
- am realizat că se dau o grămadă de bani pe întreţinerea/repararea interfonului. Merge maxim o zi - două de la reparaţii, apoi "ăia mici şi negri" reuşesc să îl belească. Ba cu chibrituri, ba cu "pe a măsii", că m-am plictisit să îmi bată străini la geam să ies să le deschid uşa de la intrarea în scară.
De câteva ori m-am făcut că plouă, că deja m-am plictisit de făcut pe portarul scării... Cred că o să îmi atârn pe geam o foaie de hârtie cu "Nu mai bateţi la geam/grilaj, că mi se rupe. Nu geamul/grilajul.".
- realizat că mp3erul (TM) meu e cam şui la soft. Pun pe el acasă, la muncă nu mai vede ce e pe el... Bonus cică la TV...
- realizat că mi s-a bulit DE TOT stickul de 4GB... se vede că mi s-a dat cu inimă grea. Fiind "tot bonus", mi-e târşă să mă duc la om şi să îi cer să mi-l schimbe.

Tot azi:
HAI ROMÂNIA!

Niciun comentariu: