08 iunie 2007

Remember last days...

Ca un recap al zilelor precedente:
- se pare că rebrandingul nu a fost nici pe departe terminat :), deh, sunt cam repezit. Am mai muncit două zile la el.
- România a învins, am prins 13 din 13 pariuri puse pe meci! M-am îmbogăţit... am pariat 13 lei şi am câştigat 27 :))
- continuăm munca la situl Primăriei Eforie. Se mişcă greu, materiale puţine, poze de kko.
- am început un alt re-branding, la Trialpin... mă freacă prietenu'...
- am cumpărat (nu pentru mine) online de 800 € în două zile. Bilete de avion, de la BlueAir. Simplu, eficient, uşor, în româneşte. O mică neconcordanţă între ce scrie pe site şi ce scrie în emailul de confirmare cu privire la ora plecării. Pe site 8.15, in email 7.15. La prima fază m-am cam speriat, dar a fost OK până la urmă.

Pfuai, cât am mai muncit zilele astea :)

Azi am intrat şi eu în "clubul select" al deţinătorilor de microwave-uri la cutie. De acum... sandwichuri şi popcoarne la greu. Bere să fie...

Niciun comentariu: